Rižoto od češnjakovih paski, graška i špinata

Ovaj rožoto za sigurno od sada na dalje zauzima top mjesto u mojoj bilježnici recepata. Uopće nije tajna da jako volim rižota i da moji omiljeni su onaj od poriluka i od bundeve, međutim sada je tu žestoka konkurencija koja ide ovako;

RIŽOTO OD ČEŠNJAKOVIH PASKI

WhatsApp Image 2019-06-10 at 21.28.57 (4)

Za početak znate li što su paske? Paske su cvjetni izdanci češnjka, ono što zraste iz sredine biljke i nosi pup. Paske je nužno optrgavati ukoliko želite da vam glavica češnjaka jača i ne troši energiju na stvaranje sjemena. Ono što mnogi ne znaju je da su paske izrazito zdrave i fine kada ih spravite na saltu, s kajganom ili ih stavite u neko varivo. I ne ne smrdite od toga po češnjaku, nisu teške na želudac, nježne su arome.

Ja vam donosim recept za fenomenalni rižoto i nadam se da će vam se svidjeti.

Za ovo jelo biti će vam potrebno:

  • riža
  • paske
  • grašak
  • malo sitno sjeckanog špinata
  • 3 dl vrhnja za kuhanje
  • temeljac
  • 2 kocke maslaca
  • 1 dl vina

U blago posoljenoj vodi nekih 15 minuta kuhajte grašak i narezane paske. Kad je omekšalo, na zagrijanoj tavi otopite dvije kocke maslaca, a zatim popržite zrna riže. Kad riža postane staklasta dodajte ocijeđeno skuhano povrće i sitno nasjeckani špinat. Ja sam imala špinat zaleđen u ovakve male doze.

WhatsApp Image 2019-06-10 at 21.28.57 (3).JPG

Podlijte sve s temeljcem i vinom i po nužnosti podlijevajte  dok se riža ne skuha. Ponovo ukoliko nemate temeljac u tu svrhu iskoristite vodu i podravkinu kocku koja će vam izvrsno doći kao zamjena.

WhatsApp Image 2019-06-10 at 21.28.57 (1)

Kad je riža na kraju, dodajte vrhnje za kuhanje i začine. Ja sam dodala jednu žličicu vegete i malo soli te blago popaprila bijelim paprom.

WhatsApp Image 2019-06-10 at 21.28.57 (2).JPG

Uz ovaj rižoto ispekla sam pureća prsa na naglo. Blago začinila s malo crvene paprike i friško mljevenim paprom.

WhatsApp Image 2019-06-10 at 21.28.56 (1).JPG

Dobar tek 😉

Komentiraj