ON PERE SUĐE?

Da!

Oprao sam ti suđe.’ Ne, nisi ga meni oprao, nama si oprao suđe. Oboje jedemo iz tih tanjura ili se nešto u međuvremenu promijenilo?

Kada je u pitanju ‘ženski‘ posao onda je to naše suđe i naš veš, naš stan i naše sve. A kada je u pitanju njegovo obavljanje ‘njenih‘ poslova onda je to njen tanjur i njen veš i njen pod.

Ma nemoj.

Ponekad žene imaju neku glupu teoriju da se moraju pokazati u najboljem svijetlu i da ne smiju pokazati da su slabe, umorne, bolesne jer će automatski dobiti imaginarnu naljepnicu na čelo LIJENA.

Ako pripremanje završnih ispita, kupovina, posao, okolokućanski poslovi, obilaženje familija, kuhanje i peglanje,spremanje, čišćenje, tetošenje i obletavanje nekoliko adresa mene čini lijenom samo zato što pod nije usisan i prašine je dovoljno za crtanje, ok, onda sam lijena i dao Bog da u budućnosti moja kćer ak ju budem imala bude lijena na mene.

Koga varaš na instagramu da u istom danu odradiš smjenu, odeš po troje djece u vrtić, ispečeš tortu, skuhaš ručak, odeš u park, preurediš sobu, nadimiš stan eteričnim uljima, posjetiš baku u domu, popiješ kavu s kumom, odeš na fitness, pokupiš rajčice iz maminog vrta, prošećeš psa, dočekaš njega, okupaš djecu, nahraniš djecu, uspavaš djecu, imaš zen trenutak za vas dvoje uz deci bijelog vina i snimiš vlog o tome kak si super u savršeno čistom stanu, u bijeloj košulji, izdepiliranih nogu, našminkana s uvojcima? I sve to do 21:00???!…Možda pod uvjetom da taj ručak koji slikaš je od mame, kolač od bake koja nije u domu, veš iz sušilice a suđe iz perilice, u drugo ne vjerujem dok ne vidim. 

I da, bojanka i četiri bojice ne podu ne čine ‘mess‘ kojim si opisala fotku.

Svaki puta kad mi dođe da uslikam svoju verziju ‘mess‘ fotke i objasnim detaljno zašto imam taj ‘mess‘, bez djece, skuhanog ručka i torte od malina na podlozi od čokoladnog oblaka prođe mi kroz glavu ‘daj Bože da jednog dana moj ‘mess‘ izgleda baš ovako‘ jer ako je suditi po nama kad smo bili djeca i kak smo mi znali napraviti nered onda ne da ću imati etiketu LIJENA nego ću biti NEMAJKA, što i nije tako loše sve dok ne prisiljavam njega da bude odgovoran muž i otac, jer ipak on se naradio i umoran je.

Zar ne?

A gdje ste tu vi? Prošla su vremena kućanica; iako da se razumijemo nemam baš ništa protiv toga ako se netko odluči posvetiti svom domu i djeci. To je posao kojem ne može ništa konkurirati jer nismo za njega plaćene, nemamo godišnji a bome ni bolovanje. Većina žena danas je zaposleno i radi puno radno vrijeme i uz svoj službeni posao prolazi iste ako ne i gore situacije od muškaraca koje izazivaju isti ili već stres. Ne žalim se, to sam htjela ali me nemoj handrit s ‘On pere suđe?‘ da pere ga jer sam i ja umorna poslije posla, a šalica nema nogice da se odšeće u sudoper pod vruću kupku.

Ravnopravnost i kompromis su nešto što zasigurno morate njegovati cijeli život kroz različite odnose a zašto to ne biste onda činili i sa svojim partnerom ili partnericom? Zajednički rad uvelike će ubrzati stvari i imati ćete više vremena za sebe.

Dragi momci zapamtite da ona zgodna vršnjakinja koja namontirana sjedi na kavi stol do vas, nije ništa drugačija od vaše žene koja bi isto tako sjedila namontirana da nije sada doma u spremanju vašeg gnijezda. I ona zna biti mirisna i lijepa, nasmijana i odmorna ako joj to omogućite.

‘Zamoli ga da ti pomogne, kaži mu što da napraviZar je slijep? Ili je mutav pa ne zna da tanjur iz kojeg jede će se morati oprati prije ili kasnije? Ako je slijep ok kužim, ali ak je mutav ne želim biti s mutavim. Sorry. I ne, neću ga moliti da održava životni prostor čistim ako vidi da ja ne stižem činiti to isto i usput to nije pomoć, to je zdrav razum.

Priče izvana:

Ostali smo danas doma, ja sam morala pročitati 90 stranica studije, a on je oprao suđe i objesio veš

Slijede šok i vjeverica! ‘On je oprao suđe?’ U tom trenutku imam upitnik iznad glave a u pozadini mi cvrči cvrčak. Čemu se čudiš? Sebi jer to nisi postigla ili meni koja jesam?

Odmakli smo daleko u ovom svijetu gdje su žene snažne i rade sve poslove, ali u glavi smo ostali mali. Koliko je teško biti podrška ženi i zašto su ONI toliko cijepljeni protiv toga da iz sina prerastu u partnera, muža, oca? Kako je uopće moguće da žene pristaju muškarcima biti zamjena za mamu; kuharica, njegovateljica i skrbnica s kojom smiju imati sex. Zašto je partnerstvo tako osuđujuće?

Uvijek se sjetim vica:

Pričaju dvije stare prijateljice:

Mara: Baro kako ti je kćer? Nisam je dugo vidjela

Bara: Joj Maro, predivno je! Znaš, udana je i lijepo živi. Muž joj se ujutro probudi kad i ona da zajedno spreme djecu za vrtić. Dok se ona sprema on djeci da doručak. Skuha kavu za termosicu i pripremi joj sendvič za gablec. Odveze djecu u vrtić jer ih ona popodne kupi pa da joj je manji stres. Poslije posla uzme papirić za kupovinu i obavi kupnju dok ona pokupi djecu i podgrije ručak. Ponekad Baro on ti s djecom ode u šetnju da ona s kolegicama popije kavu i obavi frizera. Poslove sve obavljaju zajedno. Imam najdivnijeg zeta na svijetu!

Mara: Joj Baro, blago tebi! Nek joj uvijek bude tako dobar! A kako ti je sin?

Bara: Maro moja, ništa me ne pitaj. Oženio oštrokonđu, lijena je do zla boga. On jadan i pere tanjure i sprema i usisava.

Mara: A ona? A ona?

Bara: A ona zamisli ode na masažu. Kaže nešto ju boli kičma. Biti će od lijenosti. Jadan moj sin.

Nemojte biti Bara ni Mara, ni savršena kućanica. Želite jednakost, onda ju želite kako spada. 

P.S:

Ispričavam se što objava nema ‘prikladnu’ fotku. Ali pixić nema fotografije muškarca koji pere suđe ili boravi u kuhinji radeći ‘njen‘ posao. 😀

A sad me ispričajte ja idem učiti a on ide oprati suđe da ja ne gubim vrijeme, kasnije ćemo u neku šetnju. Zajedno 😉 ❤

Komentiraj